Laatste nachtje in je eigen bedje

6 oktober 2015 - Zaandam, Nederland

Whaaaaaaa

en dan is het opeens zo ver het laatste nachtje in je eigen bedje. De hele dag door zijn we druk bezig geweest om de laatste de dingen te regelen dat je eigen douche en bedje dan het lekkerst zijn. Ik probeerde bewust te genieten van de overheerlijke warme douche maar naar 5 sec was het genieten al weg en overgenomen door gedachten als; shit dit moet nog in me koffer en shit ik ga gewoon morgen weg.

Ook heb ik vandaag van veel mensen lieve berichtjes gehad met lieve en steunende woorden! Super lief waardeer ik erg!

Nu is het toch echt tijd dat ik me ogen ga sluiten zodat ik ze morgen ochtend stressen kan openen.

Slaaaaaaaaplekker lieve mensen xxxxxxxxx

1. Han van der Blij:
    7 oktober 2015
    Goeiemiddag (inmiddels) lieveling..... na een onrustig nachie slapen ging de wekker om 5 uur...holysh...! Op de automatische piloot met z'n 5n in de badkamer maar in je achterhoofd nadert dan het uur U...
    In de auto naar SPL en inchecken maar. Toen ik de rij mensen zag dacht die chauffeur moet wel 2 x vliegen!! Jullie zweven nu (14.00uur) ergens boven een hoop ik blauwe oceaan op weg naar SU. Op naar een nieuw hoofdstuk in je leven, op naar heerlijk weer, op naar lekker eten, op naar nwe vrienden, op naar........wie weet wat voor leuke ervaringen.
    Als jullie aankomen, op het vliegveld en niet qua gewicht bedoel ik, ff lekka acclimatiseren een hapje eten en ff laten weten hoe de 1e indruk is/was....als je tijd hebt natuurlijk.
    We lezen het wel wijffie... Slaap lekker voor straks en we "spreken" elkaar s(z)oo(e)n...l.u.4ffr XLXD