Laatste loodjes...

5 oktober 2015

Jaaa jaa en dan is het ECHT bijna zo ver. Zaterdag een super leuk afscheidsfeestje gehad waarbij ik me flink vermaakt hebt. Super leeeuk!!

Nu vandaag onze laatste presentie voor vertrek gehad dus je zou zeggen we zijn ready to go. Maar nee hoor de stress komt er nu toch wel bij kijken, van hoe rustig en chill we waren vorige week waren naar chickies die morgen nog snel spullen moeten halen voor vertrek en natuurlijk niet vergeten de wenkbrauwtjes laten harsen. Want stel je voor..

Gister ben ik zelf begonnen met me koffer inpakken. Eerst met moeders gekeken of ik echt alle kleding mee moest die ik klaar had gezet. Uiteindelijk konden er nog wel wat dingetjes van af maar bij veel kledingstukken waren mama en ik het er mee eens dat ik dat vast wel een keertje zou aan doen.
Hierna kwam vaders met zijn inpak kunsten mij helpen..wat een gedoe. Al snel zat ik op de 17 kilo en ik moest nog heeeel wat meer. Geen idee hoe ik dat ging redden met de overige 8 kilo die er nog bij kon. En natuurlijk hebben we nog de 10 kilo handbagage die ik vet goed kan opvullen met me andere shit!

Vandaag ook nog even snel bij het UMC geweest om onze PEP pakket op te halen. Het pakket wat ons zal moeten helpen bij bijvoorbeeld en prik incident.

Nu ga ik maar even kijken hoe ik mijn handbagage ga invullen.

WISH ME LUCK :)

1. Han van der Blij:
    5 oktober 2015
    Ja wijffie....DE laatste loodjes...het gaat nu in een razendsnel tempo. Het aftellen is begonnen, v/a nu: 43uur30min42sec! Maar voor je het weet staan we weer op SPL om je op te halen...(I WISH..) Zoals een repeterende wekker: G E N I E T !!
    G E N I E T !!